هفت راز مهم در سئو وب سایت

خانه/بلاگ/وب سایت/هفت راز مهم در سئو وب سایت

هفت راز مهم در سئو وب سایت

وبلاگ ها و مقالات SEO به عنوان بخشی واقعا مهم و حائز اهمیت از خدمات آنلاین پیج رنک و مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد. همه تولید کنندگان محتوا ماهانه چندین مطلب با عناوین مختلف شغلی پست میکنند و  هر یک از آنها کمک می کند تا ترافیک را به وب سایت های خود اضافه کنند. افزودن منظم مطالب تازه در سایت، یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی مشتریان بالقوه برای برند تجاری شما است.
البته، شما نمیتوانید فقط یک دسته از کلمات یا جملات و تگ های مربوط را فقط در مقاله بنویسید و انتظار داشته باشید کاربران از آن راضی باشند و کار سئو هم انجام داده باشید. کمپانی های حرفه ای نوشتن مقاله ی SEO می دانند که اگر مطلب خوبی پست کنند کاربران سراغ نوشته های آنها می آیند اما، به شرطی که اصولی و درست پست کنند.

<h2>-در ادامه به هفت راز مهم در سئو وب سایت می پردازیم</h2>

 

SEO

۱- برای انتخاب کلمه کلیدی تحقیق کنید :

اگر قصد دارید محتوا یا پستی را در سایت خود منتشر کنید، باید نحوه به نحوی عمل کنید که گوگل متوجه تلاش و نوشته شما برای کلمه کلیدی مورد نظرتان بشود.

کلمات کلیدی که مردم به دنبال آن هستند را پیدا کنید (و همچنین کلمات کلیدی رقبا) و برای خودتان یک صفحه مخصوص از کلمات کلیدی درست کنید.پیگیری کنید که چند بار کلیدواژه ها را در محتوا خود به کار می برید و از ابزارهای مناسب برای ردیابی کلمه کلیدی مورد نظر، استفاده کنید.

۲- از کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید :

در گذشته، نوشتن یک محتوا در جستجوگرها فقط به معنی نوشتن کلمات کلیدی در کپی خود بود ، اما امروزه الگوریتم ها تغییر کرده است.در حالی که هنوز هم ایده خوبی است که کلمۀ هدف شما  در کل مقاله قرار گیرداما استفاده زیاد از کلمه کلیدی در متن نه تنها موجب پیشرفت سئو نمیشود بلکه اغلب، به آن آسیب می رساند. شما باید از استراتژی خاصی برای استفاده از کلمه کلیدی در مقاله خود پیروی کنید.کلمه کلیدی خود را در عنوان و در ۳۰۰ کلمه اول و در اولین H1 یا H2 قرار دهید (البته لازم نیست که از هر دو استفاده کنید – فقط مطمئن شوید که آن را در یکی از تگ های سایت قرار داده اید). پس از آن، باید سعی کنید کلمات کلیدی متفاوت استفاده کنید.

به عنوان یک مقاله، هرگز نباید تلاش کنید کلید واژه شما مکررا تکرار شود. در حالت ایده آل، کلمه کلیدی شما باید در نوشته طبیعی باشد – اگر احساس می کنید که نوشته شما از حالت طبیعی خارج شده است استفاده از keywoerd را محدود کنید. به خاطر داشته باشید که افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، به دنبال یک عبارت خاص هستند زیرا می خواهند در مورد آن بیشتر بدانند یا آن را خریداری کنند. بنابراین برای کسانی که به دنبال آن هستند و به مقوله سئو در وب سایتشان اهمیت می دهند، اگر میخواهند کاربران بیشتری سراغ وب سایتشان بروند باید از این ترفند پیروی کنند

۳- در مورد مقالاتی که برای مخاطبان اهمیت بیشتری دارند بنویسید : 

قبل از شروع به انجام هر نوع SEO، از خودتان بپرسید: این مطلب برای چه کسی اهمیت دارد ؟ شاید اصلا مقاله جالب نیست، اغلب، نویسندگان مقاله به عنوان یک مولفه فقط پست می کنند و هیچ گونه استراتژی خاصی پشت آن نیست. آنها فراموش می کنند که انسان های واقعی باید این مطالب را بخوانند!شما در واقع برای الگوریتم های گوگل نمینویسید بلکه برای مردم وکاربران واقعی مطلب منتر می کنید، همیشه باید به دنبال خواننده های خود باشید. چه می توانید به آنها بگوئید که هیچ کس دیگری نمی تواند؟ چه خدماتی می توانید  ارائه کنید که منحصر به فرد است؟ شما چه چیزی را می توانید به اشتراک بگذارید که در هیچ جای دیگر یافت نمی شود؟ در میان شرکت های رقیب جستجو کنید تا مناسب ترین کلید واژه را پیدا کنید.

هیچ کس مانند شما با کسب و کار و وب سایتتان آشنا نیست – پس از آن به نفع خود استفاده کنید. حداقل میتوانید در قالب یک بلاگ به توضیحات و نوشتن مقالات در مورد شغل و حرفه خود بپردازید. در صورتی که نمیدانید چکاری درست است، به لیست کلمات کلیدی جستجوگرها نگاه کنید و ببینید چه نوع لیست، پیوندیا بک لینک هایی موجود است. می توانید با متخصصین کسب و کار خود مصاحبه کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی بازنشر دهید- به این ترتیب، می توانید مخاطب های بیشتری را با خود همراه نمایید.

SEO2

۴- نوشته خود را به اندازه کافی طولانی کنید :

مطمئنا ۱۰۰ کلمه محتوای تازه بهتر از تولید هیچ محتوای جدیدی خواهد بود- اما در یک مقاله صد کلمه توییت مانند چقدر می تواند تاثیر گذار باشد؟ موتورهای جستجو تمایل به اولویت بندی وبلاگ ها و مقالات طولانی تر دارند. بنابر این سعی کنید حداقل ۶۰۰ کلمه بنویسید، اما اگر بتوانید ۱۰۰۰ کلمه یا بیشتر بنویسید بسیار بسیار بهتر خواهد بود. تحقیقات زیادی انجام شده است که نشان می دهد موتورهای جستجو تمایل دارند که محتوای حداقل ۲۰۰۰ کلمه را به صورت کامل تری در نظر بگیرند،  این راز بسیار کارآمدی در بهینه سازی محتوای وبلاگ ها و وب سایت ها می باشد. در نتیجه محتوای بیشتر برابر است با ارزش گذاری بیشتر برای مخاطبان و کاربران

۵- آنالیزهای وب سایت خود را دنبال کنید :

سئو نویسی فقط نوشتن و رفتن نیست!شما نباید فقط مطالب خود را ارسال کنید و آن از آنالیز آن غافل شوید. در واقع، شما باید با استفاده از Google Analytics به طور منظم محتوای خود را نظارت کنید.با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط افراد در SEMrush، زمان گشت و گذار بر روی وب سایت ، میزان جست و جو و صفحات به اندازه تراکم کلمات کلیدی و حتی بیشتر از آن مهم است.پس اگر بازده وب سایت شما بالا نیست ممکن است دلیل ان نبود اطلاعات مفید باشد نه عدم وجود کلمات کلیدی.

ذکر این نکته ضروری است که مطالب غیر محتوایی زیادی است که برای مخاطب آزار دهنده است، پاپ آپ های ناگهانی، زمان بارگذاری آهسته، تبلیغات آزار دهنده یا تصاویر و هر عنصر که با طراحی زشت همراه باشد، می توانند بازدیدکنندگان را از دیدن وب سایت شما منصرف نماید. نوشتن خوب محتوای مبتنی بر SEO نه تنها در مورد کلمات و جملات در مقالات است بلکه اگر کلمات و محتوا با طراحی نا مرتبط یا غیر زیبا همراه باشد بسیار آزار دهنده خواهد بود. بهینه سازی نوشتن وب سایت خود را بررسی کنید. اگر از WordPress به عنوان پلاتفرم وبلاگ نویسی خود استفاده می کنید، بسیاری از ابزارهای رایگان آنلاین PR (به صورت پلاگین ها) وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

SEO3

۶- مقاله خود را ویرایش کنید:

تنها تفاوت بین نویسندگان حرفه ای مقاله های SEO و افراد عادی ارزش گزاری برای خودت ویرایشی است.برنامه هایی مانند OpenOffice، Google Docs و مایکروسافت word کار را آسان می کند.سلیقه شما برای ادیت و ایجاد محتوای تعاملی نوشته هم بسیار با اهمیت است.همیشه از نوشته ها و پاراگراف های طولانی پرهیز کنید و اگر امکان داشته باشد قبل از انتشار مقاله از شخص دیگردی بخواهید تا مقاله شما را بررسی نهایی کند.حتی اگر آن شخص سئو کار حرفه ای یا یک متخصص وب نباشد، نگاه بیرون از مجموعه همیشه در اثر بخشی به مقالات بسیار موثر است.

۷- پیج رنک آنلاین خود باشید:

هنگامی که محتوای تازه خود را نوشته و ارسال کرده اید، تنها نیمی از کار را به اتمام رسانده اید.گام نهایی این است که یک PR انلاین برای محتوای خود باشید. در همه جای محتوا،در قسمت نظرات،متن و … به محتوای درونی و بخش ها و مدیاهای مختلف سایت خودتان لینک ایجاد کنید و پس از انجام این کار و انتشار مقاله، در صورت امکان آن را در شبکه های اجتماعی هم انتشار دهید.

SEO5

تهیه و تنظیم:گروه ایده های ۳۶۰ | تهیه و طراحی تور های مجازی
کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد.

منابع:

wikipedia

وب سایت contentfactory

توسط |دی 19ام, 1396|وب سایت|بدون دیدگاه

درج دیدگاه